Betclic oficjalnie otwiera się dla polskich graczy

przez tomasz

Nadszedł wielce wyczekiwany przez graczy zakładów bukmacherskich w Polsce dzień. Betclic, czyli jeden z najbardziej znanych europejskich bukmacherów ponownie zawitał do naszego kraju po blisko dwuletniej nieobecności. Firma Betclic to jeden z najbardziej rozpoznawalnych bukmacherów nie tylko w Europie ale i na świecie, można więc oczekiwać, że z miejsca stać się ona może jedną z najbardziej popularnych platform zakładów wzajemnych w naszym kraju.

Mocne otwarcie

Polski rynek zakładów staje się coraz bardziej konkurencyjny, w ostatnim roku pojawiło się bardzo dużo nowych podmiotów, które zaczynają bardzo mocno konkurować swoją ofertą. W takich warunkach „nowy stary” bukmacher Betclic by się przebić musi zaoferować coś extra dla nowych graczy, by zachęcić ich do rejestracji. Tą rolę, jak sądzimy z powodzeniem, będzie pełnił ich bonus powitalny. Oferta bonusa 100% do kwoty 1000 złotych na bardzo korzystnych warunkach obrotu z miejsca plasuje ich w czołówce wśród polskich bukmacherów.

Tylko dzięki temu Betclic zdobędzie szerokie grono nowych użytkowników, ale to nie jedyna rzecz, jaką ta firma ma w zanadrzu. Lata doświadczeń pozwoliły im na opracowanie naprawdę dobrej i dopracowanej platformy zakładów. Do dyspozycji graczy będą nie tylko zakłady przedmeczowe ale także te na żywo i sporty wirtualne.

Wiele lat tradycji

Marka Betclic została stworzona w Londynie w 2005 roku przez Nicolasa Bérauda, po 3 latach, czyli w 2008 roku holding Mangas Gaming zakupił 75% udziałów we wciąż młodej spółce za niebagatelną sumę 50 mln euro. Dzięki tej inwestycji pozycja bukmachera cały czas rośnie i tak w 2010 roku Betclic posiadał około 35 do 40% udziałów w rynku zakładów bukmacherskich we Francji, co stawiało go na pozycji lidera w tym kraju. Podczas Euro 2012 rozgrywanego w Polsce gracze Betclic generują aż 2 miliony zakładów bukmacherskich powiązanych z tym  wydarzeniem. Firma dzięki temu uzyskała przychody w wysokości przeszło 12 milionów euro.

Grupa Betclic zawsze szeroko inwestowała w reklamę i sponsoring. W 2009 roku Betclic umieścił swoje logo na koszulce Olympique Lyonnais a ponadto również był sponsorem klubów Olympique Marsylia i Juventus Turyn w latach od 2010 do 2012. W Polsce w latach gdy jeszcze Betclic był na naszym rynku „na szaro” twarzą marki był słynny dziennikarz Polsatu Sport, Mateusz Borek.

Perspektywy na przyszłość

Wierzymy, że dzięki olbrzymiemu doświadczeniu zdobytemu na arenie międzynarodowej jak i krajowej marka Betclic będzie w stanie stworzyć świetną ofertę dla polskich graczy, która sporo namiesza na krajowym rynku zakładów. Bonus 100% do 1000 złotych jest ofertą dobrą i z pewnością z tego powodu będzie o francuskim bukmacherze głośno w naszych mediach.

Czy firma równie szeroko zaangażuje się w marketing jak przed laty i będzie ją promował ktoś równie znany jak Mateusz Borek? To oczywiście się okaże.  Z naszej strony już niedługo postaramy się przygotować na stronie bardzo szczegółową recenzję nowej strony Betclic do lektury czego już teraz Was zachęcamy.